2008年8月11日 星期一

巴剎買蕃薯記

最近嘴裡淡出個鳥來。剛好家裡有人買了蕃薯來,早餐就煮粥吃, 有時用米有時用麥片煮。

麥片加蕃薯用電磁爐煮只要兩分就可以,煮好加粒蛋.再蓋好悶它五分就會完全熟。

很久沒吃蕃薯了。蕃薯又叫地瓜。記的小時在中國時常有蕃薯吃, 通常都是煮粥吃。有時買小販賣的烤蕃薯吃, 一輛小推車載着一個炭爐, 把蕃薯放在炭堆裡烤, 直烤到出油來,嘿!那味道可美哪。

蕃薯過去只是窮人家吃的食物。曾幾何時, 給專家一吹卻變成了抗癌食品。吃蕃薯最好和米、麵類一起煮,單只吃蕃薯對腸胃不太好。以前窮人沒錢買米, 天天吃蕃薯, 吃到腳腫, 我想大概是這樣的原因。

安華被控那天,剛好蕃薯用完了。於是跑到附近巴剎(菜市場)買。買蕃薯也要靠運氣, 有時來的劣貨簡直難以入口。好的蕃薯肉紅味甜,煮熟時不會鬆散, 入口還有膠質感卻不是粘牙的那種。

(以下粵語發音)

到了菜攤就問老闆:『老闆, 有沒有蕃薯』

老闆還未開口, 老闆娘就說:『呢!個處』

我問:『領吾領?』

老闆娘走過來很坦白說這次的貨色不太好, 幫我挑了四粒比拳頭還小的。挑好了拿去秤。在交錢給老闆時就順口問道:

『咦, 做咩今默沒咩人嘅?』

『咪係囉,吉隆坡Block路囉』老闆說: 『失到鬼錦樣』

『呢知道佢地點 block 嗎?』老闆越說越生氣:『佢唔係查人窩,佢將三條車路圍成一條,一味搖手叫人行』

我說:『咁都得!』

老闆說:『丟!呢個內政部長真係無賊用嘅。』

我說:『哎!俚班友仔308大選輸到咁慘都唔識反醒嘅。』

『咪係囉,種衰過舊時』老闆說:『下次大選,呢睇住啦,佢地會輸的種慘』

老闆接着說:『呢睇住, 俚次 penang 補選實輸到甩褲,連按櫃金都無埋』

0 评论 :

技術提供:Blogger.

陳年舊事

上個月的網頁瀏覽數次數

Recent Visitor

Visitor count

AD

笑话连篇